יום רביעי, 26 במאי 2010

פוסט היכרות

אז החלטתי לפתוח את הבלוג שלי כבר. לקח לי הרבה זמן, אני יודעת, אבל העיקר שזה קרה בסוף, לא? לקח לי די הרבה זמן לחשוב רק על שם, שזה הדבר הכי חשוב בעצם. והרי אי אפשר לפתוח בלוג בלי שם טוב, וצריך שם שמייצג את מה שהולך להיות כאן, אבל שגם מתחבר עם מי שאני.
ובכן - בחרתי במונומליציה!

אם אתם אוהבי אינדי ישראלי, אתם בטוח מכירים את השיר בעל אותו השם של להקת אנטיביוטיקה. שיר שמייצג בשבילי את כל עניין החלום התל-אביבי הפרטי שלי. החל מההליכה להופעות של הלהקה, המעקב אחרי כל שיר שהם מוציאים לאוויר העולם, דרך יצירת הקשר האישי איתם והחברות עם דן הסולן ואורי המתופף המעולים, וכמובן אי אפשר לשכוח את ההיכרות עם האדם שגילה לי את השירים, לאון פלדמן, וכלה בלהקות ובמוזיקה האחרת שהכרתי בזכות כל זה, שהובילו לכמה מהחוויות הטובות ביותר שלי בעיר הזאת.
יש לשיר הזה עוד גירסה מעניינת שכדאי לכם לבדוק, שמבוצעת על ידי כמה חברים קרובים.

אז על מה יהיה הבלוג הזה? טוב ששאלתם - בינתיים זה יהיה בעיקר בלוג מוזיקלי. בעבר הייתי עורכת מוזיקה ברדיו תל אביב, אבל עם השינויים שהיו בתחנה, נאלצתי גם אני לוותר על מקומי שם ולחפש מקום מוזיקלי אחר להיות בו. אני אמנם כותבת כשנתיים על מוזיקה לאתר ערוץ הילדים על פופ ורוק שמיועד לילדים, וכיף לי לחפש בפורומים ובמצעדים השונים כדי לגלות מה יהיה הלהיט הבא, אבל אני אוהבת עוד דברים, ובמשך זמן רב חיפשתי את המקום האחר להביע זאת. אז הנה - זה המקום. בלוג משלי! שלטון היחיד הפרטי שלי. כאן אכתוב על מוזיקה שאני אוהבת כמובן, וגם אבקר את זאת שפחות. אכתוב על אלבומים מעניינים ששמעתי, על להקות קטנות וגדולות, על מוזיקה מישראל כמובן אבל גם על המוזיקה שאני אוהבת מחו"ל. זה לא יהיה עוד בלוג אינדי, פשוט מכיוון שאינדי הוא רק אחד מיני ז'אנרים רבים שאני אוהבת.

אז שיהיה בהצלחה, והנה אני יוצאת לדרך :)

4 תגובות:

ניר אמר/ה...

מזל טוב,
ובהצלחה!

אנונימי אמר/ה...

יו גו שוטגאן

Leon Feldman אמר/ה...

יהההההה!!!
תתחדשי
בהצלחה מותק

Unknown אמר/ה...

בהצלחה בייב :)