יום שישי, 20 באוגוסט 2010

רעש באוזניים

אם אתם גרים בת"א או בסביבה, אתם בטוח מכירים את "לכלוך באוזן", ליין ההופעות החודשי מבית היוצר של לאון פלדמן. אם אתם גרים כאן ועוד לא יצא לכם להיות בערב כזה, אז אני חושבת שבהחלט הגיע הזמן להתחיל.

(גילוי נאות: בין שאר עיסוקיו, לאון הוא גם החבר שלי)


במשך כמעט שנתיים, עורך ומפיק לאון פלדמן בכל חודש את סדרת הערבים המצוינת הזאת. לכל ערב יש קונספט מיוחד משלו, כאשר לצד שמות מוכרים יותר, דואג לאון להצמיד שמות פחות מוכרים אבל טובים לא פחות, שכדאי (מאד) להכיר. בצורה כזאת ההקהל שמגיע מצליח להיחשף לאמנים שלדעתי הוא לא היה נחשף אליהם אחרת. בזכות הערבים האלה יצא לי להכיר הרכביםמעניינים כמו Left, אבירי השולחן העגול, את N.O.D ועוד אחרים שהשאירו את חותמם עלי ועל עוד רבים.






















בשישי הבא יתקיים ערב מס' 19 בסדרה, והוא יהיה כולו על טהרת הפּאנק וההארדקור. בגלל שאי אפשר לעשות ערב בלי שם ראוי, לערב הזה קוראים בפשטות מתוחכמת: חארדקור.

במהל הערב הזה יופיעו מספר להקות שאני ממש אוהבת כמו M.E.S.S (מתי עוד אלבום?) בהנהגת תמר (קוקי) אריאל המצויינת שיעשו הרבה בלגן באוזןבר והרבה רעש באוזניים הפרטיות שלכם. אמ.סי קלין יגיע עם די'גיי מאש, והם יתנו לנו קצת הארדקור ראפ בעברית ורוסית. גולת הכותרת: המידנייט פיקוקס! יגיעו בהרכב החדש ויסגרו את הערב עם הופעה מלאה שבהחלט שווה להישאר בשבילה עד הסוף.

לערב יגיעו גם כמה הרכבים שכבר יצא לי לשמוע ולהכיר בתוכניות הרדיו "הקצה" ו"נפוליאון", אבל עוד לא הזדמן לי לראות בהופעה כמו: Friday night sissy fight, הבקליינרס ו-Not on tour. מלבד כל אלה, יופיעו שלוש להקות שמעולם לא שמעתי מלבד בדיקת המייספייס שלהם אחרי שראיתי אותם בליינאפ: מונדו גקו, מחלקת חניקות שוטרים וסקביאס. מי יודע, אולי זאת תהיה תחילתה של ידידות מופלאה ומחרישת אוזניים?


אז חדדו את המוהאק והבריקו את המגפיים, כי ה-27 באוגוסט הולך להיות ערב רועש במיוחד באוזןבר. לינק לאירוע בפייסבוק: http://www.facebook.com/event.php?eid=115302295187767




תגובה 1:

לאון פלדמן אמר/ה...

להיות חבר שלך זה לא עיסוק, זה פינוק :)
3>